så jäkla speciell=)

klockan är 08.20 och om 40min ska jag vara hos johan o filma. jag är trött dricker massa kaffe för att bli lite pigg. Jag måste fixa miiiig nu så jag hinner. Måste få mitt hår att se ut typ exakt likadant som igår:P o ja tror aj bara hade lite ruffstuffs igår, men när jag vakna nu imornse så va mitt hår krullikrull o min plattång är där nere:O o om jag plattarhåret kommer dte ju bli platt, o jag hade ju inte platt igår heller. det var nått mellanting inte lockit o inte platt!.
Iaf nu när jag satt o sminka mig så bara råka jag tänka på en liten person o så börja ja asgarva:D ahah hon är så underbar o rolig:D jag fattar inte hur hon kan få mig att skratta utan att ens vara här eller pratar med mig eller nått?:D
Hon är helt tokit underbart speciell!
finns inte nåågon som kan göra mig så glad som hon<3
Det dyker bara upp små minnen ibland helt plötsligt som kan få mig att börjat skratta när man sitter helt själv liksom, det kan se lite konstigt ut om nån ser att man sitter o asgarvar helt för sig själv=) men det bjuder jag på:P
Att bara titta på henne så blir jag lycklig, hon är så jäkla bra! det är verkligen en bästa vän för livet<3
Den tokit underbara speciella personen är min kusin Sara:) o hon får mig att må bra vaarje dag:) hihi

Ingen är så bra som SaraStar<3

Älskar min Sara o jag kan verkligen inte vara utan henne för länge!!( det är vetenskapligt bevisat, från när Sara va i Indien i två veckor, jag vart tokig och lyckades hamna i alla möjliga konstika konflikter med nåra av mina klasskambrater)

Skål för Sara<3 :)

kommer inte bli lika kul ikväll heller när inte hon är med:(  men imorn du sarastar du ska du med iaf:)

ojoj nu måste jag skynda o fixa frillan för om 20 min typ ska jag va hos johan:)
hejsvejs

K-lek (korv-lek)
matkärlek
K-lek(kärlek)
136908-12

Kommentarer
Postat av: Sara

Ohh, vad fint :) Jag ska nog skriva ut det här inlägget och spara hihi :P

Tuur att vi har varandra

Postat av: Sara

(L) =)

2007-02-02 @ 13:10:14
URL: http://saraelenor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback