jäklans va kär jag är=)

jag vakna i morse o kände efter hur dåligt jag mådde, men så vände jag mig om o där ligger en söt sovandes christoffer o då mådde jag genast mkt bättre, men nöden kalla så jag beger mig ner till köket för att skaffa föda!o hämta vatten till mig o gullet, jag mår illa o känner mig yr o full så jag tar med en ost o en flaska läsk o sätter mig i tv-rummet, jag äter sönder! o jag som inte ens brukar gilla ost:S  efetr det somna jag o sen när jag vakna gick jag upp till min sovande prins, han är så snygg=) men tyvärr va han tröttare än jag så jag lägger mig o tittat i skolkatalogen, men efter en stund tröttna jag på det, dåå får jag syn på en penna i andra sidan rummet!!! så jag målade en kamel o en fågelunge på christoffers arm när han sov=) o så målade jag C <3 S också, mkt feejnt=)
o så har jag bara myst med han fram tills klockan va träningsdax for him=) vi har haft målarkrig, han ville hämnas efter att jag försökte nolla han i pannan:) men ja hann bara måla en haln nolla så det blev ett c:) o så har jag visat olika lands-pussar:P hur man pussas i olika länder:) vi kom fram till att englands-pussen va bäst<3

det är skönt att va bakis ibland, iaf när man får va det med en som han=) jag är sjukt kär i honom=) han är så jäkla bra<3


Kommentarer
Postat av: kb

:)

2007-02-25 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback