jag leder!!!

I flera mååånader(lätt överdrift) har Christoffer försökt att komma på något som han är bättre än mig på! meeeeen utan resultat.
Det måsta va något som man kan göa med kroppen, alltså inte trixa med bollen eller städa o sånt fjant

Jag är bättre på kors-tittning :D  ahah han kan inte alls

Jag är bättre på näsborsflaxning:D han kan inte aaaaalls

Jag är bättre på att vissla:D han visslar dåååligt

Jag är bättre på att göra figurer av skuggan från händerna:P

Det ända christoffer kaanske är liite bättre på än mig att att knäppa med fingrarna:P  men liksom vem vill va bra på deet??:P

Det är väldgt kul att se på när han försöker titta i kors eller viffta på näsborrarna:) han är sjuukt gullig dåå:)

Ikväll har vi tittat på film o pussats:) o det är så mysit att vara kär i dig chrisoffer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback