En händelserik alla<3dag!

Imorse när jag vakna känndes allt som vanligt, o jag va lycklig men jag hade ju glömt att allt inte alls var så bra! Mina ögonlock va svullna efter en gråtig gårdag o jag orka inte duscha eller fixa mig så jag åker till skolan där jag har lektion.
Det börja med att det satt ett hjärta på mitt skåp(som på alla andras) som det stod Det finns ett hopp! på, det va fint! efter lektionen kommer Håkan fram o frågar hur det va med mig, jag hade berättat läget dagen innan, då börjar jag att gråta för jag kan så himla inte ogråta när jag pratar om det ämnet, nästan lite pinsamt att jag gråter varje gång jag måste berätta det för någon.
Håkan jag ,jojjan o jeffer sätter oss o pratar lite innen i glasrummet o det va skönt. Det känns verkligen så himla mkt bättre efter att man fått prata av sig lite(tjuta inför publik), bara berätta det för någon.
Håkan är verkligen sjuuuukt bra på att se om man är lessen eller mår dåligt, inte många lärare som bryr sig så mkt som han tror jag.
 Efter det kom Malin som också är sjukt bra på att se om jag är lessen så då börja jag böla igen o blev tröstad igen av både Malin Sara, o lite av Almin han försökte iaf=) han klappa mitt hår o sa att jag va söt !!!när jag inte gråter:P för då blir man ful, så jag borde sluta gråta:P ahah
efter gråtet vart jag gladare o tänkte åka hem men så kom Kristusbäraren o gav mig pussar o då blev jag ännu gladare<3

När jag kom hem duscha jag o sen somna i min säng tills mamma kom hem o sa att de va fika med mormor o morfar:) vi åt stora semlor o prata om det tråkiga beskedet, mamma va ganska så normal när hon prata, idag har hon faktist vart på väldigt bra humör konstigt nog:S

Liter senare vart jag hungrig o ville ha mat men ingen visste vad o så tänkte pappa fixa hamburgare men det vill inte jag ha så vi åkte till cromwell o åt ist:) det va jätte mysit för mamma va på sånt bra humör o då blir jag med glad:)
Vi pratade rätt så mkt snusk faktist men det va kul:)  det satt två basketspelare brevid oss som va sjuuuuukt långa, jag vet inte hur vi kom in på ämnet snoppar men mamma sa iaf att dom har stora snoppar:P 
sedan så viska hon i mitt öra o sa Hellre liten o rapp än stor o slapp!! ,ett gamalt ordspråk;) ahahah eftrer det spårade vårt samtal ur lite gran o vi kom in på andra lustiga saker:) men kul hade vi iaf:)

påvägen hem vart det snöbollskrig!!! mattias kasta sönder o mamma o jag försökte peppa pappa till att mula mattis men han flydde in i huset ist, mattis kasta nu en ashård boll mot vår dörr o jag tror att den kommer mot mig så jag kastar bak huvet rakt in i trästolpen o sen står alla o skrattar lite högt o sen går vi in:)

Så jag tycker ändå att min alla hjärtansdag har vart okej:) även om jag inte fick va med christoffer idag:( det va synd
Mycket tjut o mkt skratt ändå:) just nu känner jag mig glad faktist. jag vet att om jag blir lessen ibland som det kan bli nu så har jag ju jordens underbaratse o roligaste bästisar o vänner som kan göra mig glad lätt som en plätt=) eller bara trösta som dom är bra på:)
O om jag bara tänker på min underbaring så blir jag glad=)tur att han är min

De här ska gå bra, ska dessa små jäklar i mammas kropp få förstöra för mig en gång till! nää verkligen inte. 
Jag skulle nästan vilja ha ett litet lager cancerceller här på rummet som jag skulle kunna ta fram när jag känner mig hängi o så tortera nåra lite , sticka nålar o sånt, hälla lite saltpeterssyra på dom, bara för att få dom att lida en gnutta:)
Nää nu ska jag inte överdriva! det skulle ju faktist räcka med bara några stycken!
 

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Ja fy fan vilken tjutfamilj vi är....
Men vet du Maja vi är en stark familjoch vi ska klara detta tillsamans...

Ja e med och dödar cellerna ring bara;)

Postat av: Mollyland

Tack för den snälla kommentaren på min blogg! Hoppas att se dig där fler gånger! Godnatt! Kram!

2007-02-15 @ 23:00:18
URL: http://mollyland.blogg.se
Postat av: jennypenny

Hellre liten o rapp än stor o slapp! :D

2007-02-19 @ 12:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback