undring!!

Jag undrar vad jag är mest av, hummm asså är jag mest glad eller är ja mest svartkläd eller är jag kanske mest yr och flamsig? eller jag kanssek är mest hudfärgad liksom:/
För man är har ju ganska mkt hud så då är ja ju jätte hudig, och jag tror nästan att jag är mer hudig än vad jag är glad (även om jag är glad väldigt ofta) för liksom ibland är man ju lite lessen, som idag t.ex. nu när Steffe har åkt.
fast nu kom ja på att jag kanske är mest vattnig:O för kroppen består ju av typ 60% vatten så det blir ju meer än min hud liksom

Alltså är jag mest vattnig=) tror ja


(60% vattnig)

Men nu när jag tänker efter så är jag ju nästan mest hungrig, för hungrig är jag vaaarje dag faktist. Och när jag är super hungrig så är ju min magsäck typ 100% tom, och 100%tomhet är ju mer än 60% vattnighet!!

jag undrar om jag är mest hungrig eller mest mätt om dagarna då??:/humm för efter varje hungrighet så äter jag ju mej nästan 100% mätt och ibland 110% mätt om de blir lite för mkt:P eheh
 
men då är jag ju alltså mer mätt än hungrig o då är jag ju mest  en mätt människa!!

Jaaa=) då behöver jag inte undra mer över den undringen=)


( 1400% mätthet)

Kommentarer
Postat av: Honeydew

hahahaha du är så jvla skön

Postat av: Annie

du e störd kusin..... hahahahaha

2006-12-19 @ 22:19:33
URL: http://angeliqa.blogg.se
Postat av: steffe :O

HAHAHAHA

2006-12-22 @ 12:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback