Svårt att säga hejdå

Idag åker chrisoffer till Indien:( och ska va där i  tvååååååååååååå veckor:O synd om mej
Det tog ganska lång tid idag att säga hejdå, han missa sin matte-lektion och jag kom 20 min försent till gympan:O jag tror vi han säga hejdå till varan 15ggr var innan det riktiga hejdå:t kom:(

Jag tycker inte om Indien:@  först tog han ju min älskade Sara i två veckor o nu ska han ha christoffer i två veckor ocksåå:( över jul o allt!

Inga pussar på väldigt länge nu, ja får pussas lite grann med Sara Jojjan o Jonie the one and only =) (Men de behöver ju inte gå till överdrift host host* som på "Måndagsfesten")??? va fan hände igentligen:P ahah piiiiiiiinsamt
Tänk vad lite bacardi ruzz kan göra:P


Kommentarer
Postat av: Sara

HAhahahah det var ju helt sjukt, såå pinsamt.

Jag förstår att du inte gillar indien sandra, men jag ska ta med dig dit nån gång, så ska du få se hur vackert det är :P

Postat av: sandi

ahahahha mmm, vi va fan sjuka i huvet den festen:P o filmen borde verkligen raaderas omedelbart:O

Sara! Indien kan faktist fara åt pipsvängen, iaf dom komande två veckorna:(

2006-12-18 @ 20:02:01
URL: http://Intemindag.blogg.se
Postat av: peggs

bacardi razz är det godaste som finns! :)

2006-12-19 @ 18:19:30
URL: http://peggs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback