Dagens ord!

Hysterisk


Gårdagens partaj krävde mkt sömn men iicke!! klockan halv 9 kommer en hyskerisk mamma in i mitt rum o väcker mej med hennes hysteriska o otäcka närsandihartagitnågotutanattämnatillbakadet-röst:O
btw ett underbart juligt sätt att vakna upp på:D
hon letar efter hennes byxor hon ska ha på sig idag o hittar dom ihopprullade i min garderob:O , jag får en utskällning utan dess like:P hon passar även på att skälla på alla dumma saker jag gjort dom senatse månaderna.
jag försöker att somna om till hennes gnäll utan för mitt rum o lyckas utan problem:)

efter ca 1 timme så vaknar jag av att jag hör två hysteriska vuxna på övervåningen som skriker o är ja bara allmänt hysteriska. Mamma fick för sig att julgranen höll på att dö så dom bestämde sig för att utföra operation: rädda döende gran!!  pappa ligger under granen o ska såga av den där nere o så välter hela granen över pappa som då råkat sparka till hen hink fylld med vatten som stod bakom honom:S pappa skriver o mamma asgarvar men asgarvet övergår plötsligt till hyskeriskt skrikande när dom upptäcker att vattnethöll på att förstöra alla julklappar som då låg under granen. pappa o mamma bråkar nu hysteriskt om vems fel det var.

Mamma kommer senare in i mitt rum  (nu faktiskt ganska ohysterisk) , jag ska locka hennes hår men jag hinner bara halv vägs då vi plötsligt hör bror mattias skrika HYSKERISKT från över våningen, det var vekligen sjukt otäckt för de va verkligen döds-skrivet bah:P ahah så mamma kastar sig upp för att springa till honom, men det var ju bara det att locktången satt ju fast i mammas hår men vi lyckades få låss den.
Ner för trappan kommer mattis hysteriskt springandes (och nu är heela familjen Rickhammar hysteriska vill ja lova) nu har även totte pallat sig upp pga av allt hysteri han hört:O  iaf mattis hade iaf lyckats få en säkerhetsnål genom hela fingret:O o den hade även böjt sig där inne på nått konstigt sätt.
Jag höll på att svimma( väldigt känsligt när det gäller sånna dära saker) så jag får stänga in mej på mitt rum o sätta på hög musik så jag inte hör mattis hysteriska skrik o mammas hysteriska samtal med akuten!!

Nu är familjen sena till julfirandet hos farmor och äggen som pappa skulle ha skalat pajjade typ så mamma blev ännu hysteriskare nu o så innan vi ska dra så kom vi på att jag bara lockat halva sidan av mammas hår:P

allt slutade iaf gott till slut=)

nu har hysterin lugnat sig lite iaf=)


Kommentarer
Postat av: sebastian

hysterik :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback