apkul

I går va de förfest hos ella:) det va mysit, sen kissa elin o ja på hennes tomt:) de va också mysit:P
taxin dit var gratis:O  inträdet på otten , gratis:) dock va vi tvungna att betala garderoben:P,)
Men väl inne va de lite folk:D meen sviin kul:D dom få som var där va ruskit roliga o trevliga:)
Viktor(tror ja han heter:O) bjöd på en golden strike(tror ja) plus en annan mint(tror ja) shot, svin god:) jimmy bjöd också på shotisar:P en tequila o så nått annat gott från baren, ja har ett svakt minne av att ja drack nått mer:O men de komme rja inte ihåg nu, eller ja bara skojja nu kom ja på att ja drack lite öl där inne ocksåå:P

För er som inte förstod mitt förra inlägg tänkte ja ta det igen fast i nyktert tillstånd och med tänd lampa i taket:)
Jag står i baren och dricker med J.H och heeelt plötsligt känner jag något som trycks mot min rumpa!!! Jag vänder mig om och där står en svart karl i 30års åldern med veckans stånd!!!!  jag blir mycket äckliad och snoppen eller säger man snopen,skit samma ja säger att ja blev mycket chockad iaf o arg o säger väl lite små fula ord till honom, o då bara låssas han som ingen ting:S  jag vänder mej då om ooch fortsätter samtalet med J och bara någon minut senare trycker han sin kuk mot mitt arsle iiiiigen:S  jag blir arg ännu en gång och försöker få fulla J att hjälpa mej men han va för full som sagt och  för upptagen  med att.. nää de fick j inte säga nää:/  iaaaallafall karln ger sig inte så han kukar mig i asset en 3:dje gång. då blir ja ruskit förbannad o skäller på honom en stund men han igen låssas som om ingenting hade hänt:S jag går därifrån eftersom vi skulle åka hem puuuh..utanför träffar jag jojjan o jonna som ja ska gå o käka med. neej meen jooo tror ni inte att karln följer efter mej ut o ska försöka ännu en gång:S  ja lackar söner o skriker lite till han o dåå börjar han att snacka engelska , o ja suger ju på det så ja fattar ingenting!!!
Men tydligen ifrån det landet han nu kommer ifrån kanske man raggar på tjejer på det snoppiga vistet:S

 ahha sjukt äckligt iaf!!

jaa men annars hade jag en apkul kväll igår men snyggisarna jojjan jonna elin o suufie:)


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag tycker itne du ska gnälla, var nöäjd ölver lite uppmärksamhet, hahaha;D.

2006-12-30 @ 14:59:14
Postat av: sandi

ahah jaa älskling det har du fan rätt i;) ja borde vara tacksam:O bara le o puta med rumpan;)

Postat av: Sara

HAahhaah du vet han som försökte pulla mig på badhuset för nåra år sen. han som var stum och mörk. han var säkert från samma land. hahhahha

2006-12-30 @ 18:00:47
URL: http://saraelenor.blogg.se
Postat av: Joline

hahahahahahah fy faaaan vad vidrigt .. du skulle ha gett han en fet jävla smocka!!

2006-12-30 @ 18:42:25
URL: http://www.smashit.blogg.se
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHHA SHIT VA KUL DE VA! när en mörk kille som inte kunde prata försökte stoppa in fingret i saras arsle!!!! sånt kan bara hända på centralbadet i norrköping!!!

2006-12-30 @ 23:30:47
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback